Elfte dagen på sommarjobbet

Idag så jobbade jag 7-16 och då var jag med djursjukskötare Maria L och veterinärerna Lotta och Madde. Jag har tempat, vägt, tagit in patienter på rummet, debiterat, vaccinerat, hållt under ultraljudsundersökning och röntgen, hållt under blodprovstagning, packat misse i kista, droppat ögondroppar, tagit första status etc.

Jag fick också värsta blodtrycksfallet under ultraljudsundersökningen, sådär så man känner hur färgen försvinner ur ansiktet och öronen hettar och man känner att man måste sätta sig ner på golvet. Usch... Jag hatar när det blir så. Utan anledning också liksom. Inte kul

Nu ska jag gå och bada lite tror jag. Så får jag se om jag åker till Levi sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0