Helgen so far

Jag har inte hunnit skriva något sedan i fredags efter jobbet, som någon kanske märkt... Men nu ska jag väl slänga ihop något ^^

I fredags så var jag ut på restaurang med Levi och åt middag. Vi var på den nya persiska restaurangen i Jakobsberg. Det var annorlunda, men ganska gott ^^




Förrätt, bröd, huvudrätt & Levi

Efter middagen så åkte vi hem till Levi och tittade på film och så sov jag där.

Igår så fick jag god frukost hos Levi.


Vi var hos honom på dagen, jag åkte sedan hem på eftermiddagen och fixade till mig lite och sedan så träffade jag Hanna för första gången på länge :) Vi åt mat från Andra sidan hemma hos henne och pratade om allt möjligt nytt och gammalt ^^ Det var en mycket trevlig kväll :D Borde göras om ;) Jag fick dessutom fina navelsmycken av henne :) Tack gumman!
Efter det så var jag till Levi och vi tittade på film och sedan var det läggdags.

Idag så har jag mått lite smådåligt :/ Jag har haft ont i halsen och lite ont i huvudet... Så jag och Levi gick upp vid nio och tittade på film, sedan blev det brunch och nu sitter jag här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0