iTunes är totalsämst!!

Jag håller just nu på med att fixa musik till mammas ipod touch... och ja... iTunes suger! Skulle lägga in ett album, eller en spellista är det (för att det inte funkade att lägga in det som album för att iTunes inte fattade att det var samma skiva eftersom det var en dubbel-cd!!), och då tog den bort allt som fanns på ipoden och la in min spellista... Bara för att den inte varit synkad med min data förut! Då kunde den inte hantera musik från en tidigare dator...

Gah!

Man blir tokig... Men nu håller jag på att lägga in ny musik som mamma valt från min dator. Får se om lille-brorsan får fnatt nu då, när all hans musik försvann från den (han brukar låna den av mamma).

Jag förstår bara inte varför det ska vara så krångligt... Varför kan man bara inte få dra mappar eller enstaka filer till en mapp i ipoden? Det kunde väl i alla fall vara en möjlighet, istället för att man ska behöva vara tvungen att använda deras skitprogram! De andra märkena ger en ju oftast en valmöjlighet i alla fall...

Aja, nu ska jag fixa det färdigt, sedan blir det sängen och en bok. Ska jobba 8-17 imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0