Sjätte dagen på sommarjobbet

Idag så gick jag med djursjukvårdare Monica S & veterinär Yvonne. Monica har gått samma utbildning som jag så vi pratade lite om det. Tydligen så var det lika rörigt då som det kan vara nu ibland ^^

Idag så har jag tempat, tagit in djur och djurägare på rummen, debiterat, preppat rum etc. Det går bra :) Det var även informationsmöte vid 17. Så jag jobbade först 8-17, sedan var det möte mellan typ 17.00 och 17.45. Så det blev en lång dag. Och jag är sjuk :( Blev förkyld i lördags kväll typ... Kände att jag hade ont i halsen då och sedan var det värre morgonen efter. Och så hade jag ont i huvudet och så också :/ Men det blev i alla fall bättre när jag var på jobbet och hade något att koncentrera mig på :)

Nu ska jag fixa lite. Sedan blir det nog badet, och så skulle Levi komma också :)
Imorgon jobbar jag 16.00 - 22.30... Udda tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0