Therapy for the soul

Comedy, min vän, var/är terapi för min idag slitna själ ♥

En bra ritt, och en gos-stund, med min orangea vän gör att man blir lite gladare i själen när man är ledsen. Djur är så bra på det sättet. De lyssnar oavsett vad, man behöver inte ens säga något verbalt. De förstår ändå.
Jag tror det blir den 180:e ritten tillsammans idag :) Jag hoppas ju på att det blir många fler (just nu är det bara 2 till inplanerade) men jag tror tyvärr inte det. Om det ens blir några fler efter imorgon och nästa torsdag... :'( Jag vill inte! Jag kommer sakna min bästa häst-kompis...
Men jag vet inte om jag har så mycket val...



Jag & Snutte i ridhuset




Jag & Snutte i stallet



Jag & Snutte på väg till hagen

Nu ska jag och min själ gå och lägga oss och förhoppningsvis drömma om glada dagar med den söta hästen ♥
Gonatt & sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0