Tolfte dagen på sommarjobbet

Idag så har jag varit på röntgen hela dagen. Det var ju dock inte så mycket röntgenpatienter idag bara för det :( Men vi hade väl en sju i alla fall. Kicki, som var djursjukvårdaren som jag jobbade med  idag, har jobbat med röntgen i över 40 år! Så hon kunde hon! Tänk om man var så grym ;)

Som sagt så var det en lugn dag och jag jobbade 8-17. Näst sista dagen innan jag är ledig i 2,5 veckor :D Yay!! Jag längtar!
Snart så! ^^ Ska bara jobba imorgon  12-21 också. Sedan är det lite ledighet som gäller. På torsdag ska jag upp jättetidigt (vid typ 5.00, ska samlas 5.30) )och rida ut Comedy till hagen vid 6.00 och på fredag till lördag (midsommar) så ska jag antagligen segla med Levi och hans familj ^^ Jag hoppas på bra väder.

Menmen, ska jobba mig igenom morgondagen först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0