Word can be a real pain in the ass!!

Word alltså... Det kan vara en riktigt plåga ibland! Jag höll på att krevera för en stund sedan för att jag skulle fixa de där dumma avsnittsbrytningarna och sidnummrena. Det slutade med att jag la in allt i ett nytt dokument, började om från början och fick göra en bild av en två-spaltig lista för att det skulle funka...

Men det lyckades till slut! Gud vad allt ska krångla bara!

Nu har jag i alla fall skrivit en del på arbetet, jag kanske är färdig. Ska kolla igenom imorgon och se hur det ser ut och om jag behöver lägga till något. Jag orkar inte det just nu... Har tittat för mycket på den där jäkla texten.

Nu ska jag äta och sedan ska jag till stallet och rida :) Yay!
Bara jag inte får Kilroy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0