Att asfalt kan ge en vårkänslor...

Ja idag så är det strålande solsken!! Vad vackert allt blir då på en gång ;)
Och man fick lite vår-vibbar av dagens väder och att det smält undan lite så man faktiskt ser lite asfalt här och var ^^




Tänk att man kan bli så glad över lite asfalt ^^

Jag tycker dock att lite mer kunde smälta bort under den första vårmånaden ;) Och det får gärna smälta bort snabbt och så kan det helt enkelt vara sol hela våren & sommaren :P och bara regna det som behövs för att marken inte ska torka ut och skördarna ska bli bra ;P

Eftersom jag kände mig på så bra vårhumör så har jag storstädat badrummet, vädrat, skakat mattor & soffkuddar och dammsugit hela lägenheten :D Humöret är på topp med fint väder alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0