FREDAG ^^

Yay!
Idag är det fredag!

Det betyder:

  • Helg!!
  • Lite ledigt, lugnt och skönt och tid för att typ läsa min bok och gosa med Theo
  • Snart måndag - då mamma kommer och hälsar på har jag fått veta! ;)
  • Att det snart är dags för Levi att hälsa på (17/3)
  • Att snart ännu en vecka är slut och alltså ett steg närmre påsklovet (26/3) och sommarlovet (4/6) ;)
Jag invigde min fredag med att gå och handla efter skolan... Aldrig kul alltså! Man får lika ont i händerna varje gång ;) Och nu har jag typ lite halvt kramp i nacken... Jag känner bara att om jag gör en för tvär rörelse så blir det riktig kramp... Inge bra :'(
Men jag köpte lite gott eftersom det är helg, som jag tänkte bota mitt nackont med ^^ Haha, skämt åsido, lite godis & så köpte jag i alla fall. Till Theo köpte jag ett nytt slags torrfoder, så får vi se om bebis-katten gillar det :) Hon blev förresten 9 månader igår ♥ Hon växer så snabbt!! Och hon blir nog förresten också glad när vi får sällskap nästa vecka ^^

Höres kanske senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0