Intervju med Caroline från Stockholms regiondjursjukhus

Idag så är det ju arbetslivsdag och jag har varit på 2 korta föreläsningar om Astra Zeneca & RAID, tittat runt i alla montrar och så viktigast av allt, jag har pratat med Caroline från Albano/Bagarmossen! :)

Det var väldigt avslappnat och vi pratade om allt möjligt. Först om vart jag jobbat (med djur), vart jag bor/kommer ifrån, vad jag gått för utbildning innan, när jag kunde jobba i sommar, och så skulle hon höra av sig i slutet på nästa vecka sa hon. Så får vi se hur det går då. Det lät ganska hoppfullt i alla fall, inga helt stängda dörrar ^^ Men man ska väl inte hoppas för mycket, för då kanske man inte får något alls! Så nu är det bara att vänta och se...

Nu är det dags för lunch, och efter lunchen några korta gästföreläsningar till. Slutar ca 15 :)
Sedan så kommer Levi 16.47 (om trafikgudarna vill väl)!! Yay!

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0