J***A ÄCKEL!!!

Usch, fy & Fan! (Ursäkta att jag svär, men jag är arg & äcklad!)
Fy fasiken för äckliga busringande killar som säger saker till en i telefon som man aldrig borde säga! Jag blev så arg!! Man behandlar inte folk så, varken han kände mig eller inte! Man gör inte så... Förstår inte hur någon kommer på tanken att säga det han sa! Varför tänker man på sånt?! Och det känns på något sätt som om personen "känner mig" eller i alla fall vet vem jag är... Annars skulle han inte syftat på det han sa... Eller?
Levi tror dock att det är någon random som bara hittat min blogg och/eller mitt nummer på typ eniro. Men jag känner mig halvt träffad av det personen sa, så jag tycker det verkar som om han vet vem jag är... Men vilken satans idiot säger sådana saker till mig om han vet vem jag är!? Vad har jag gjort för att förtjäna det!? Varför tyckte han att det var acceptabelt att göra så!?
Jag förstår helt enkelt inte hur en del människor är funtade...


Om ni undrar vad jag dillar om så ringde någon kille från dolt nummer igår till min mobil och sa äckliga saker, och sedan la han på mitt i, innan jag hunnit svara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0