"Män som hatar kvinnor"

Imorse så läste jag de sista sidorna i min första bok av Stieg Larsson. Den var bra, och det var filmen med, men var för sig.
Boken var som alltid bättre, men det kan ju också bero på att jag hellre läser än ser en film. Filmen var dock superbra, men den stämde inte överens med boken så som den borde. Det hade dock inte blivit en lika bra film om de följt boken till punkt och pricka, tror jag.



Så nu ligger nästa bok, Flickan som lekte med elden, på mitt nattduksbord ;) Redo att börja läsas. Det är skönt att ha börjat läsa ordentligt igen, men man blir tyvärr lite anti när man måste läsa så mycket inom studierna att man inte kan koppla av genom att läsa en bra bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0