Näta in balkongen - Inget lätt jobb utan verktyg...

Jag håller just nu på att leta efter instruktioner till hur man ska kunna näta in balkongen på bästa sätt, så min misse får vara ute på balkongen till våren. Men det är inte det lättaste ska jag säga, för det kräver ju att man anpassar allt efter sin egen balkong. Så man kan inte gå efter några färdiga ritningar och alla lösningar kräver på något sätt att man har en massa verktyg som jag inte har...

Man behöver en såg (fast det har jag faktiskt) både en vanlig borr (och gärna en skruvmaskin) och en borr stark nog för att borra i betongen och teglet, för att fästa allt i väggarna och taket. Sedan behöver man trä till att göra ramar att fästa nätet på, och då behöver man såklart även något att fästa det med, som skruvar och häftklamrar eller mälor. 

Mycket krångligt tycker jag det låter när jag varken har material eller verktyg :(

Men så här skulle jag vilja fixa det för missen min:





Taget härifrån: Ceasar & Leia

Kommentarer
Postat av: pazzion@soclog

Haha det är faktiskt sjukt sant!

2010-03-05 @ 17:33:56
URL: http://pazzion.soclog.se
Postat av: pazzion@soclog

Haha visst gör man! Jag tror att jag ska bli hans BFF ^^

2010-03-05 @ 17:35:00
URL: http://pazzion.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0