Redovisningsuppgifter i Hematologi - blodsjukdomar

Reovisat blodsjukdomar har vi gjort idag. Min grupp fick såklart en av de 2 jag ej ville ha. Vi fick Leukemi hos katt... Men vi gjorde det i alla fall och nu är det över :) En grej till att stryka på listan och en dag till att stryka i schemat ;)


Snart är det påsklov :P Eller snart och snart, men det är i alla fall inte så långt kvar längre ^^ Och jag hinner ju få besök innan dess, så det kanske går lite fortare då ^^ Det roliga passerar ju fortare liksom, så då kommer jag ännu snabbare till den roliga påsken med familjen i Risbäck :D Yay!!

Menmen, nu så ska jag sätta mig och läsa lite skolgrejer.
Vi höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0