Seminarie - Digestionsorganens sjukdomar hos Hund & Katt

Vi skulle ju enligt orginalschemat ha haft Seminarie idag, men det blev flyttat till nästa torsdag istället :) Skönt tyckte nog hela klassen. Jag tyckte i alla fall att det var riktigt skönt.

Då fick vi schemafritt idag och alltså tid att göra det färdigt idag, och det har jag gjort:)

Så nu har jag skrivit mina sammanfattningar om:
  • Analadenom
  • Analsäcksinflammation - Bursitis paranalis
  • Circumanalfistlar/Perianalfistlar - Perianal pyodermi
  • Perinealbråck - Hernia perinealis
  • Ändtarmsframfall - Rectumprolaps
Och jag har även skrivit ut 7 exemplar - Ett till alla i min tvärgrupp + ett till Maria

Det är inga mysiga tillstånd jag skrivit om kan jag säga... Allt är ju i den bakre regionen så att säga ;) Och bilder på detta är inga roliga grejer kan jag intyga! Usch, det är synd om de stackarna som får något av detta...

Men...
Nu ska jag ta och äta lunch!
Bye!♥

Kommentarer
Postat av: Prutten

Det låter som riktiga skittillstånd!



Bra eller anus?

- My work is done here ...

2010-03-04 @ 19:11:22
Postat av: Missbrukar-Christer

På tal om analsäcksinflammationer och att du gillar dryga bloggar med videoinslag, skåda Gaystyle: http://finest.se/gaystyle

ett bra videoinlägg att börja med: http://www.youtube.com/watch?v=GWGIeP6X438

2010-03-04 @ 22:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0