Success!

Äntligen har jag införskaffat en spegel! Y un muy guapo!
Jag och Levi kånkade på den tillsammans första biten, sedan så tog han den ensam ifrån Ica, medan jag bar Trocaderon & Mjölken ^^ Det är viktiga grejer det! ;)

Men nu har jag i alla fall en fin spegel. Den hänger dock lite lågt för tillfället, måste införskaffa ståltråd så jag kan fästa båda fästena på baksidan och kanske få upp den 2-3 dm på samma gång. Just nu har jag bara skruvat fast ett fäste i övre delen av ramen, tills vidare :)



Theo tycker det är mycket roligt att bråka med den moppsiga katten,
den på andra sidan spegeln då'rå ;)

-
Hon har t.o.m. försökt titta efter den på baksidan av spegeln,
när den försvann... ;)
Knäppkatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0