Trevlig söndag

Idag så har jag nördat mig med Sims 3 i x antal timmar medan Levi pluggat. Jag har även pluggat lite själv, badat, ätit, fikat och beställt biljett för fredagens hemresa (jag vågade inte vänta till sista minuten då de började ta slut vissa tider nu...). Jag åker hem 15.00 och ska vara på centralen 17.45 ;) Yay!! Snart så är det påsklov!!

Om en vecka sitter jag i Risbäck ^^ Semester here I come!
Fast först är det tenta... glädjedödare där!

Just nu håller jag och Levi - mest Levi - på med maten. Det ska bli hemmagjord friterad kyckling med ris och till efterrätt blir det creme fraiche, vit choklad & hallon/jordgubbar ^^

Nu måste jag nog gå och hjälpa till ^^
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0