Clinic i stallet

Idag har jag varit på "Spänst & harmoni i ryttarens sits" och man får en hel del uppslag som man vill prova på nästa gång man sitter i sadeln, och innan dess också eftersom hon gick igenom många bra uppvärmningsövningar ;)

Det är alltid intressant att lära sig nytt och repetera sådant som man redan visste men som man glömmer bort att göra. Hon gick även igenom en del övningar som kanske kan hjälpa min spända bröstrygg/skulderbladsparti, så jag kanske kan bli lite mindre spänd där nu :)

Dessutom så red Ing-Marie och jag vill också kunna rida så!! Sure, hon hade Dortmund, men ändå! Hennes sits = att dö för ^^
Ge mig den, tack! ^^

Nu är det snart dags att läsa lite i min bok :) Den är mycket spännande. Shutter Island - Patient 67 heter den och är boken som filmen Shutter Island är baserad på. Jag har dock inte sett filmen ^^ Får se om jag gör det sedan.

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0