Dag 10 - Stockholms katthem

Idag fick jag stort ansvar ^^ Jag fick vara ensam inne på karantän ;)
Det gick dock väldigt bra och t.o.m. de fyra små kissarna i bur 9-10 skötte sig. Igår så satt de på gallret, skvätte runt sand i hela buren och välte alla matskålar och vattenskålar i ren panik när Marica skulle städa... Men idag så var de faktiskt rätt lugna och smög över till andra delen när jag föste dem dit. Fräste gjorde de dock.

Jag gosade också med min nya favvo Aleks. Han är en sådan där sötnos som dreglar när man gosar med honom! Så söt! ^^ Dessutom satte han upp tassen på axeln min när han ville att jag skulle fortsätta klia. En kille som gillar uppmärksamhet :) Men det förstår man att han vill ha också när han är tvungen att sitta i karantän som inte är det roligaste precis...

Dagens sötnos:



Dagens lilla sötnos är Keane som just blivit av med sin burkompis Ava och därför fått flytta in på Röda avdelningen (i köket). Såhär mysigt hade han det förut idag när jag tog det här kortet på honom ^^ Så gullig!

Nu ska jag ta och fixa lite. Ska snart till stallet och rida ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0