Dag 12 - Stockholms katthem

Näst sista dagen är slut...

Idag så var jag på Gula avdelningen och jobbade, plus att jag och Johanna fick städa det lilla "operationsrummet" med tillhörande uppvak. Så nu har jag sett alla delar av katthemmet :) Perfekt att jag hann med det.
Jag fick även veta av Marica att jag var första praktikanten som fick vara i karantän ^^ Så jag känner mig stolt! Hon tyckte även att det var dumt att det inte var någon utvärderingsdel på mitt intyg som hon skrev under idag. Hon sa att det var så typiskt att när det var "stolpskott" så skulle det utvärderas en massa och då ville hon inte skriva, och när det var duktiga så var det såklart ingen utvärdering... Menmen, lärarna kanske hör av sig till dem för att höra hur man klarat sig :)

Dagens sötnos:



Dagens sötnos är lilla Prana som bor tillsammans med sina två kompisar Pernilla och Paula i en hörnbur på Blå avdelningen. Prana är den mest sociala, men är även hon väldigt reserverad mot människor, men hon fräser i alla fall inte när man är där och städar. Hon är väldigt liten, har ett svart streck som delar av nosen (syns lite på bilden ovan) och har fina gröna ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0