Dag 13 - Stockholms katthem

Idag så var det min sista dag på katthemmet :'( Jag kommer sakna mina sötmissar! Aleks fick dessutom åka till akuthem idag eftersom han inte trivdes i karantän och därmed åt dåligt... Men det var bättre för honom.
Jag var i karantän idag med och idag var det lite mer att göra eftersom det var flyttstädning av Aleks före detta bur och Kapten Röd skulle flytta in där och därför skulle även hans bur (som var en extrabur) flyttstädas. Lite mer att göra men det gick bra :)

Sedan så rev vi lite fler trasor och så satt jag med min Fadderkatt lite innan det var dags att säga hej då till alla mina favoriter :) Jag hoppas att jag inte behöver se dem där länge till ;) Låter så konstigt att säga så, men man vill ju att de ska få nya och bra hem!

Det har varit kul, lite enformigt ibland, men det blir lätt det när man städar liksom ^^ Men det har varit värt det när man vet att katterna har det bra.

Dagens sötnos:



Dagens sötnos är en liten blygis som heter Imre, men som är en riktig gosmisse så länge man inte kommer in med städgrejer för då gömmer han sig. En riktig snällis som gärna pussas! Han kommer även han från Husby, där även hans burkompis Mina är uppvuxen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0