Dag 3 - Stockholms katthem

Idag har jag varit på gula avdelningen och träffat på några nya missar :) Dessa var lite skyggare och många av dem hade varit där sedan min födelsedag (21/5) förra året! :( Stackarna!

Eftersom det är röd dag imorgon så fick vi sluta tidigare idag. Vi var dessutom många idag så vi hann med allt på mycket kortare tid än tidigare dagar. Så idag hann jag med att leka med missarna på min avdelning :) Riktiga piggelin-missar! Väldigt aktiva var de.

Dagens sötnos:



Liva är en söt liten missa född 1996 och hon är väldigt lik Selma! Hon är dock något knubbigare än min missa, och äldre då också förstås ;) Hon var dock väldigt pigg och rörlig för sin storlek ;D Mycket söt liten dam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0