Dag 4 - Stockholms katthem

Idag var det en lugn halvdag till eftersom det är röd dag, och sista dagen den här veckan. Vi var dessutom många idag så det gick bra och allt hann vi med i god tid. Jag hann till och med sitta och gosa med några sötnosar i ca en timma :)

Jag var även på en ny avdelning idag igen, blå avdelningen. Det gick bra och det var många snälla katter där ;)

Dagens sötnos:



Dagens sötnos är lilla Sambo som är tunn som en sticka! Hon är supergosig och jättesnäll :) Satt med henne en lång stund och kliade. Hon är sköldpaddstecknad som Theo men är svart, orange (eller röd som det heter) och lite vit. Mycket fin tjej :)

Imorgon blir det ingen praktik för då ska jag ju provjobba/gå bredvid på Albano och ikväll ska jag på födelsedagsfest hos Linda, hon hörde av sig i förrgår. Kan ju dock inte stanna för länge eftersom jag ska upp tidigt imorgon då jag börjar 8 och Albano ligger i Danderyd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0