Dag 5 - Stockholms katthem

Idag var en lugn dag :) Jag hann gosa med katterna i ca 2 timmar och det kom en till praktikant idag. Hon var från Säby Holm som den förra. Hon bodde tydligen i Viksjö och var trevlig :)

Jag var på Gröna avdelningen idag igen och jag passade på att ta kort på alla utom skyggisarna där idag. Det är lite svårt att ta kort på några som inte syns eller vill synas.

Dagens sötnos:



Lilla Krakel är katthemmets största missa ^^ Men hon håller på att gå ner... Det behövs dock mer då hon förra veckan vägde hon 8,5 kg.
Stackars missan har varit på katthemmet en gång förut och är nu tillbaka för andra gången. När ska en del kissar få ett varaktigt hem och slippa flacka runt?

Nu måste jag gå och byta om. Ska till stallet på clinic ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0