Dag 7 - Stockholms katthem

Dag 7 så fick jag vara på Blå avdelningen med Johanna och eftersom det var onsdag så fick vi rengöra plexiglasen också :) Det var en lugn dag som gick fort och vi hade dessutom 2 sjukburar att rengöra, men det gick fort ändå. En del av katterna har fått kattsnuva, därav sjukburarna :/ Jag fick även inreda den bur på Blå avdelningen som jag flyttstädade i tisdags.

Dagens sötnos:



Dagens sötnos är lilla och skygga Blossom :) Idag fick jag röra vid henne! Hon var så söt, men hon gömmer sig allid i transportburen eller bakom den. Hon är dock väldigt snäll för att vara så rädd som hon är. Det är lättare att handskas med de rädda/undanflyende katterna än de rädda/aggressiva katterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0