Lördag

I lördags så var jag och Levi in till stan :) Vi var först till Kungsträdgården och turistade oss lite bland körsbärsblommorna och njöt av solen ^^



Fina körsbärsblommor ♥



Jag & Levi (Levi var inte så bra på att sikta ^^)



Levi & Jag

Sedan promenerade vi till Söder, jag i shorts (för första gången i år) och tog oss en glass på Nytorget.



Min glass: Saffran, Choklad, Vanilj och Hallonsorbet
Levis glass: Blue mountain mint, Drottningsorbet, Lakrits- & Limesorbet och Polka


Efter det så var vi runt på Söder och gick i lite butiker. Jag hittade ett par shorts & en scarf på Beyond retro och ett par solglasögon på Kicks som får ersätta dem som gick sönder i Påskas.



Stora pilotbrillor & midjehöga shorts
-
Har dock ingen bild på scarfen, den slängde jag i tvätten på en gång ^^


Efter att ha tagit pendeln hem - och suttit mellan Karlberg och Sundbyberg i 30 min - så åkte vi hem till Levi och han lagade jättegod middag ^^



Fördrink & Levi som fixar i köket ^^



Förrätten ♥



Varmrätten ^^



Le chef ;)

Sedan blev det Benjamin Buttons otroliga liv och Levis specialpopcorn & Trocadero :)

En mycket bra dag! ^^ - Bästa på länge ;)

Kommentarer
Postat av: le chef

Den bästa dagen på mycket länge!

2010-05-17 @ 13:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0