Hunny, I'm Home!

Yes! Nu är jag hemma och har varit det sedan ca kvart i nio igår ;)
Jag och mamma åkte ifrån Skara 16.20 igår och stannade i Västerås för att äta, och jag körde hela vägen! ^^ Så nu kan båda jag och mamma hävda att det inte är en svår väg att köra ;)

Vi packade sedan ur bilen och gick upp och hälsade på kissarna mina ^^ Theo är nog helt fullvuxen nu :p Känns konstigt att hon växt så på en månad ^^ Hon var lite avståndstagande först, fast hon var go, men klockan 12 (1 timma efter att jag lagt mig) väckte lillfisen mig med sina ynkliga jamanden och gnällande och ville komma upp i loftsängen (som hon varken kommer upp eller ner ur själv). Så då var det bara att kravla sig ner och hämta upp henne. Hon var då helt som vanligt och kom på att hon saknat mig tror jag. Fick klia på henne i evigheter kändes det som (när man var trött) och hon buffade och slickade på fingrarna mina och skulle sova brevid.
Sedan blev jag även "väckt" klockan 5 då hon ville bli kliad på igen och typ ville ner, så jag hjälpte henne att ta första steget på stegen ner.

Efter det gick jag upp 9 :) Ska snart klä på mig och fixa och sedan ska jag bege mig in till stan för att fixa sl-kort och gå på intervju. Wish me luck! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0