Kilroy killed me!

Idag "red" jag Sir Kilroy och det gick fucking jävla skitdåligt!!
Det var en enda lång kamp om hur snabbt han skulle gå så jag kom aldrig till ridning. Att jag var stel redan innan gjorde inte saken bättre då han var som ett jäkla ånglok och jag som en liten vante där uppepå. Spänd innan, ännu mer spänd efter... Det kändes som om han drog axeln ur led. Fyfan! Jag tror fan att jag aldrig haft en så dålig timma till häst på mina 13 år som jag ridit... Det känns så just nu i alla fall.

Det värsta var att Comedy var med på lektionen och man kunde bara sukta... Dessutom så red tjejen med thideman och han gick ändå inte lika bra som han kan! Det är då man bara vill byta och visa hur fin han egentligen är, och det utan de dumma hjälptyglarna som alla tragglar med på honom.

Suck!

Men imorgon så är det tillbaka i sadeln igen och då för Ing-Marie! Mycket bättre! (Måste ju passa på nu innan hon slutar )': ) Och då blir det älskling igen ♥ Så skönt att få sitta på någon som visar lite glädje i rörelserna och som inte bara siktar in sig på svansen framför och går på efter den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0