Lördag :)

Igår så var jag först med mamma och solade för första gången i år :) Vi var till Kallhällsbadet som vanligt och lite färg hann jag få ;)

Sedan köpte jag mig en ny axelremsväska i centrum. En som jag får plats med allt som jag behöver ha med mig.



Jag inhandlade även efterrätten som jag ansvarade för under kvällen och middagen hos Levi ^^
Han lagade middagen och jag fixade efterrätten. Det är mer mitt område liksom ;) Jag hjälpte dock till med matlagningen.



Fläskfilé med pasta
Svampsås
Tzatziki
Vitlöksbröd




Gammaldags vaniljglass
Hallon
Jordgubbar
Nya Brago äpple/kanel
Smultroncider med frusna bär


Efter det kollade vi på Burn after reading, en ganska bra, men mysko film... Efter det fick jag fotmassage så jag somnade ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0