My birthday

Idag så har jag först varit med mamma och kollat lite i affärer :) Fick mig ett par skor från Deichmann ;)

Sedan så har jag ätit tårta, öppnat presenter, tagit det lugnt och varit ut och ätit på Korfu med familjen.

I present fick jag:
  • 500 kr av Levis föräldrar
  • En båttur i skärgården eller islandshästridning av Levi
  • En uteritt med Becca :)
  • 500 kr av mormor & morfar
  • 500 kr & besök till naprapaten/kiropraktorn av Håkanssons
  • 1000 kr av familjen
  • Lady Gagas The fame monster & John Mayers Battle studies av familjen
  • En berlock till mitt Tomas Sabo-armband av familjen
  • Och så skorna av familjen ;)


Skor från Deichmann & en Sabo-berlock - tro, hopp & kärlek



Mina nya skivor & min goda tårta




Levi, jag, Johan, Mamma, Pappa & min mat minus min pommes ;)

Kommentarer
Postat av: pazzion@soclog

Ajajaj, jag tror det också! Inte bra det där ...



Jaha, jag måste m a o börja kolla upp mina facts innan jag postar dem -.-

2010-05-22 @ 10:07:29
URL: http://pazzion.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0