Sommarjobb - Check!


Yes!
Nu har jag sommarjobb färdigt :D

Var ju som sagt på Albano idag och provjobbade och jag fick göra en massa saker jag inte gjort tidigare!

Jag har:
  • Satt kanyl på en Grand Danois
  • Tagit blodprov på samma Grandis
  • Tagit stygnen på en liten vovve
  • Vaccinerat en Boxer
  • Gett 2 sprutor smärtstillande subcutant
  • Dragit upp medicin
  • Skrivit ut etiketter med Trofast
  • + assisterat vid annan behandling, som typ UL etc. :)
Så idag har jag varit med om mycket ^^ Och fått mig ett sommarjobb på kuppen :D


Om det blir det schemat som jag och Caroline kom fram till så ska jag jobba enligt följande schema i sommar:
  • Gå bredvid - v.23, 24 & och v.25 Mån-Ons
  • Semester - v.25 tors-fre, v.26 & 27
  • Gå bredvid - v.28
  • Jobba självständigt - v.29 - 32
  • Semester - v.33 & 34
Fullspäckad sommar alltså ;) Men det är en bra referens och erfarenhet ^^ Så nu väntar jag bara på anställningsbevis, konfirmation av schemat och info om lön och liknande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0