Söndag med sol

Idag så har jag varit ut en stund och suttit och läst i solen på en parkbänk. Så nu har jag äntligen läst ut En vampyrs bekännelse, som tyvärr inte var så bra som jag hade hoppats... Ska börja på Tusen strålande solar snart och den hoppas jag också på är bra ^^ Har läst Khaled Hosseinis The kite runner - Flyga drake, och den var grym, så jag hoppas på att denna är lika bra.

Jag har även hunnit dammsuga, vädra mattor, dammtorka ytor i vardagsrum, sovrum & kök och skurat köksbänken & saker på den. Det känns bra. Då är det inte så mycket att göra sedan innan jag åker hem :) Då behöver jag bara plocka undan, ställa i ordning, dammsuga lite och gå ut med sopor ;)

Jag packade även lite till igår, så nu är det bara det sista som ligger i tvätten som ska ner i väskorna sedan, och tvätta ska jag på onsdag kväll. Ska även slänga ner lite andra grejer, men det kan inte göras så länge det används ^^

Snart så bär det av hem!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0