Söndag med uteritt på Järvafältet

Idag så var jag först hos Levi och sedan så var jag till stallet och red uteritt med mamma och hennes kompis Eva :) Jag fick Comedy! Det är bra att ha lite kontakter i stallet känner jag :p För han brukar inte vara med på dem annars, både för att han brukar hyras ut på söndagar + att de inte brukar ha med honom på uteritter för att många tror att han ska hitta på bus... Vilket inte är fallet särskilt ofta och i annat fall så räcker det med att man är beredd så går det att få stopp på sådana "anfall" snabbt.
Menmen, Annika - som har uteritterna - fixade i alla fall så jag fick ha honom ^^ Vilket var jättemysigt ♥



Sötnosen förra sommaren ^^

Jag tycker att han är bäst ^^ En fin liten hästis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0