Söndag

Idag så vaknade jag ordentligt en första gång vid 06.29 av att lilleplutt pep och ville att jag skulle komma ner från sängen eller hon upp. Jag gick ner. Lade mig sedan på soffan och kliade på henne så hon skulle lugna sig. Somnade sedan om till 8.15 typ. Levi fick hela loftsängen för sig själv på morgonen ^^ Tror inte han misstyckte, han klagar ju på att jag snor täcket hela tiden ;)

Efter det läste jag ut Tusen strålande solar som jag tyckte var mycket bra, men lite hemsk på samma gång. Det gjorde jag medan Levi pluggade imorse.



Khaled Hosseini är mycket bra på att skriva! :)
Har läst böcker av honom på både engelska och svenska
och de är bra vilket som ^^

Jag har även köpt tre nya böcker idag: Shutter Island patient 67, Snabba cash & Aldrig fucka upp. Så nu hoppas jag på att de är bra ;) Jag har även införskaffat mig lite minne: minneskort, usb-minne & bärbar hårddisk. Så nu ska mina grejer inte försvinna!

Nu har jag även fixat inneskor inför praktiken och planerat resan dit imorgon ;) Så jag hoppas det går bra att ta sig dit, att de är trevliga och att det blir kul :)

Nu ska jag ta en promenad med mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0