Tyvärr...

... Så kunde de inte erbjuda mig jobb på Djurakuten meddelade de mig idag :( De tyckte att jag som person passade väldigt bra (det är ju bra att man gör ett bra intryck i alla fall) men att det var andra med mer erfarenhet som de skulle anställa i år. De tyckte dock att jag skulle söka igen nästa år.

Då hoppas jag på Albano nu då... och de har ju sagt att om det går bra på fredag så ser de inte varför jag inte skulle få jobb hos dem i sommar. Jag hoppas det går bra på fredag! ^^

Men fram tills dess så ska jag jobba med de hemlösa missarna :) Det är nyttig träning i städning, hygien, hantering och djurens beteende. Muy bien! Något som är ett plus och en erfarenhet att dra nytta av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0