"Välkommen till Albano"

Idag har jag fått en inbjudan till en informationskväll, "Välkommen till Albano", där de ska gå igenom säkerhetspolicy, hygienpolicy och dylikt. Jag har redan ringt Caroline Nilsson och OSA't, och hon skulle se till att mitt schema ändrades för jag skulle egentligen jobbat 16.00-22.30 den dagen.

Innan jag kommer dit (9/6 18.00) ska jag dock läsa tre feta luntor om hur det fungerar där med hygien, säkerhet och allt annat... Det var mycket alltså ^^ och så vill de att man antecknar om det är några frågor och så.
Men det blir säkert bra :)

Jag ska även posta mitt anställningsavtal, påskrivet, till dem idag hade jag tänkt. Det ligger i ett ofrankerat kuvert just nu, men jag hade tänkt gå och köpa ett frimärke senare idag och lägga det på lådan så det blir gjort ;)

Nää, nu ska jag fortsätta skriva på mitt arbete. Vill ju bli färdig någon gång ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0