Dagen med statistik

Idag så har vi haft statistik igen.
Alltså, det är verkligen synd om alla dem som bara har läst till Matte B, som var krav för att komma in på vår linje... Läraren verkade inte veta om hur mycket (eller lite) vi kan och blev förvånad när vi sa att det bara var krav med Matte B. Hon berättade då att vanligtvis för denna kurs så måste man ha läst 40 högskolepoäng matte... Roligt att höra liksom!
Undrar hur våra lärare tänkt!? Skulle vilja se dem göra det här...

Tydligen så hade man höjt kravet på EOD:arna från Matte C till Matte D eftersom de brukade ha svårt med den här kursen... För vår linje har man höjt från A till B... Hmm... Det räcker ju inte om man ska ha sådana här mongokurser.

Aja... Känner mig i alla fall någorlunda på banan, jag förstår i alla fall vad hon säger än så länge och idag hade vi en datorlaboration. Jag jobbade ihop med Anna och det gick bra :) Vi blev färdiga så långt som vi kunde göra idag, för vi behöver en föreläsning som hon ska hålla imorgon innan vi kan göra de sista uppgifterna. Det känns ju skönt i alla fall :) Trodde att den skulle vara mycket jobbigare än vad den var ;) Datorer brukar alltid krångla till allt ju...

Nu ska jag äta färdigt middagen och sedan så ska jag räkna lite tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0