Fredagen

Fredagen var trevlig, förutom upptäcken av att det skett ett mord i grannhuset, fast det var i och för sig egentligen på lördagen, eftersom jag gick förbi poliserna klockan 1 ungefär...

Aja, strunt i det för ett tag...

Först var det skadat vilt på schemat i skolan till klockan tolv. Föreläsaren var bra och rolig tycker jag ;)
Sedan var jag till Anna och åt lunch och efter det begav vi oss till Skövde för att hon skulle hämta sin dator.

Då passade vi även på att gå på Rusta och besöka köpcentrumet Commerce. Jag köpte lite julgrejer och lite presenter till Levi ;)

Efter det var hon hem till mig ett tag och hälsade på Tristan och Theo ^^ Och sedan hämtade vi upp Louise vid 18 för att inhandla mat på pizzerian Viktoria och godis på videobutiken och efter det bar det av till Anna för att äta gott och titta på film ;)

Vi såg Remember me ;) Den var bra. En typisk chick-flick, men jag är ju tjej så what-the-heck ;) Jag gillade den. Inte något lyckligt slut, men det kan man ju inte alltid få :(

Kom som sagt hem vid 1 ungefär, men somnade inte förrän efter 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0