Fullt upp

Idag har vi haft statistik i skolan igen...
Det var föreläsningar mellan 9 och 16 enligt schemat, men vi fick gå ca 15.30.
Det är även väldigt pratigt och fnittrigt i aulan, så det är lite störigt :/ Det tycker jag är jobbigt.

Det är som ni nog redan förstått inte så kul, menmen det måste göras. Och idag var det lite matte som jag förstod, det är ju dock så typiskt att uppgifterna man får att göra hemma inte är som det hon räknar som exempel. I alla fall en del av dem.

Jag har i alla fall sedan jag kom hem:
  • Avbokat Tristans Vet.-tid
  • Skrivit in dagens formler i mitt formelblad
  • Läst dagens ämnen i boken
  • Gjort uppgift 1-7 av 9 av uppgifterna för dagens ämnen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0