Helvetes jävla skit!!

NÅGON JÄVEL HAR FÖRSTÖRT MIN CYKEL!!!!!

Fan vad arg jag blir!! Varför förstör man andras saker!? Vad gör det för nytta?
Hade ju förstått att de snott den, men vad fan får man ut av att förstöra den? Och varför gör man sig då mödan att knipsa upp låset?

Suck :'(

Min stackars blåa springare... 7 år hann han bli innan de gav sig på honom...

Jag har i alla fall anmält det till försäkringsbolaget och polisen, passade då även på att anmäla skadegörelsen på bilen eftersom det kom upp under samtalet...



Avknipsade "slangar" till växlar och bromsar - Duplex!



Tilltryckt växelmojäng och smårepor i lacken

Morr!
Får se vad Folksam säger, om jag får ut något för den... Om det är dyrt att laga, om det är mer värt att skaffa ny cykel eller inte... Får se vad som händer helt enkelt!

Just nu är jag bara så satans förbannad! Jävla människor det finns! Knipsa sönder min cykel och ta sönder lyktglaset på bilen!!!
ARGH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0