Julpynt

Nu har jag strukit julduken och 4 par gardiner och satt upp dem i respektive rum. Jag har även placerat ut diverse ljusstakar och annat pynt ;) Bland annat har jag placerat värmeljus med pepparkaksdoft i varje värmeljushållare ^^
Det är så mysigt att pynta!

Köket:



Julgardiner, nya duken och adventsljusstaken



Bordet efter att jag var färdig

Vardagsrummet:



De nya julgardinerna :)



Gardinerna och vackert ljus i mitt fönster



Små ljushållare med pepparkaksvärmeljus i ;)

Sovrummet:



Julgardiner, 2 röda lyktor och den stora stjärnan i fönstret

Hallen:



Hallen fick endast två små lyktor med pepparkaksvärmeljus i ;)

-
Julpyntet passar inte så bra till ljusgrönt ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

Akta kissemissarna och ljusen bara. Det blev jättefint:)

2010-11-26 @ 19:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0