Skakig färd

Vid tio i morse bestämde jag mig för att jag ville åka en sväng till ÖB :)

Sagt och gjort, jag gick ut i kylan, borstade som en galning för att komma igenom det typ halvmetertjocka lagret ovanpå och runt min bil och efter 10 minuter kunde man faktiskt se att det var en bil :D Yay!
Så jag körde i alla fall iväg och när jag nästan var framme stötte jag på något bekant. Jag kisade lite extra (för jag hade i snöyran glömt att ta på mig glasögonen) och bromsade in några meter senare. Och in hoppade Anna :) Hon hade tydligen bestämt samma sak som jag och vi sällskapade till ÖB (De sista typ 100 metrarna ^^)
Sedan strosade vi runt där inne och jag köpte lite snacks, läsk och en chokladkalender :)

När jag skulle hem sedan ville inte bilen riktigt samarbeta med mig, så jag struntade i ICA-besöket på hemvägen och åkte direkt hem.

Sedan felsökte jag bilen (inte det lättaste i minusgrader kan jag säga...) och efter det har jag pratat med pappa, dammsugit, ätit och nu sitter jag här tillsammans med några lussebullar och lite julmust :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0