Städmani?

Idag så fick jag ett ryck och bestämde mig för att städa lite mer än vanligt.

Jag har:
  • Tvättat kläder - Snart färdig!
  • Dammsugit
  • Skurat golv
  • Skakat mattor
  • Rensat avlopp i badrummet - Till badkar och handfat - Jag blev så irriterad på att vattnet sjönk undan så långsamt att jag skruvade isär och rensade bort all skit ;) Så nu rinner det fint! Det var såklart två katter som ville vara med och hjälpa till... Men de var mest i vägen och ville leka med packningar och andra delar... ♥ Knäppisar ^^
Så nu är händerna sådär mysigt torra av typ skurmedel ;) Haha, känner mig som en skurtant. Känns som om man gör nästan vad som helst för att slippa läsa om en massa sjukdomar som bara flyter in i varandra och som man inte kommer ihåg någonting om till och med när man precis läst färdigt...
Fast jag har faktiskt hunnit med att läsa lite föreläsningsanteckningar också ;) Det känns bara så ostrukturerat och "det här kan de väl inte fråga på?".

Aja, nu ska jag väl gå och fixa lite med mat. Måste laga någonting inför lunchen imorgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0