Studiebesök

Idag så var jag och resten av grupp 3 & 4 till Sötåsens naturbruksgymnasium för att klappa på djur ^^

Jag fick klappa och hålla:
  • Ormar - Majsorm och Kungspyton
  • Ödlor - Leopardgecko och dabbagam
  • Sköldpaddor - Vatten- och landsköldpadda
  • Råttartade gnagare - Råtta, mus, Gebil
  • Marsvinsartade gnagare - Marsvin, Degu, Chinchilla
  • Kanin
  • Iller
  • Brevduva


En mycket rolig dag ^^

Det var intressant att klappa och hålla i vissa av dessa djur som jag aldrig varit i närheten av innan ;)
Sådana här dagar borde man ha oftare :D

Dagen började dock inte så bra, så nu har jag varit och tagit ut bilbatteriet - tredje gången gillt! - och håller på och laddar det igen så jag kanske kan komma hem på torsdag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0