Svar på kommentar om Comedy

"Åh! Gillar du också Comedy? :P Haha..fett nice! :) Fast har typ aldrig sett dig i stallet?
Ialla fall, jag är faktiskt skötare på honom just nu :D Har vart den sen mars typ! =)"



Ja, jag gillar också Comedy :)
Och jag förstår om du inte sett mig om du varit skötare sedan mars då jag studerar i Skara sedan snart 1 och ½ år tillbaka och därför inte är hemma så ofta. Så jag har inte ridit honom sedan i våras/somras då jag var hemma på praktik och innan dess hade jag inte ridit honom sedan jullovet.

Innan, när jag bodde hemma red jag honom ca 2-3 gånger i veckan - 2 lektioner för I-M och så hyrde jag honom på fredagmorgnar. Det var bara jag som tävlade honom då också.

Så jag gillar honom absolut ^^ Han är min favorit fortfarande, även om jag inte träffar honom särskilt ofta...
Om du läser här igen, så kan du väl kommentera och berätta hur han mår nu för tiden? :) Och du kan väl skriva vem du är? ;)



2010-06-17



2010-06-17

Kommentarer
Postat av: Hafsa

Jaha...vad synd att du inte kan träffa honom lika ofta då :(



Jo, han mår väl ganska bra :) Han gillar att arbeta och har absolut sin arbetsvilja kvar =)

Comedy är absolut inte lika kantig längre :P Du kan se bild här:



http://images4.bilddagboken.se/43/_u3/_u0/_u4/_u4/_u4/_u5/u3044450/26434_1289832235.jpg Kanske inte den bästa, menmen :P



Asså jag blev faktiskt skötare på honom i mars men har typ alltid gillat honom sen 2006 :) ♥ Och..jag heter Hafsa :)

2010-11-15 @ 16:09:25
URL: http://hafsaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0