Besök på Göteborgs Universitet och mera krångel :(

Idag så var halva klassen till Astra Zeneca och den andra till Göteborgs Universitet.

Jag var till GU :)
Det var intressant. Djuren har det inte så illa som många tror, men kan såklart ha det bättre. Och det är ju aldrig roligt för dem att vara testdjur och så. Det är väldigt kontroversiellt.
Det var intressant och roligt att se hur det ser ut i verkligheten.

Nu på kvällen, efter att jag kom hem så skulle jag till Skara Hästsport och leta en kattbur... De hade ingen. Hade dock med mig Elin som skulle köpa hundfoder och som hittade det hon skulle :) Men sedan när vi skulle hem så dog bilen :/
Som ni märker, eftersom jag skrivit detta på datorn, kom jag hem men jag förstår inte vad som är fel...
Jag försökte starta som vanligt och den startade, lite segt men ändå, sedan när jag rullat ca en meter så dör den... Och sedan så vill den inte :/ Vi väntar en 20 minuter som hjälpt förut och då går den igång och stannar inte och vi tar oss hem.

...

Trodde att det blivit bättre, men tydligen inte...
:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0