Bläääää

Nu har jag suttit och läst i min Rehabilitering för hund. Jag läste kapitlet om de fysioterapeutiska behandlingsmetoderna och jag har suttit ett tag och försökt sammanfatta men det är svårt när man inte vet vilken nivå man ska lägga det på och läraren inte ens vill precisera vad vi ska kunna...

Bläääää!

Jag tittade i alla fall på ett intressant program om katter förut i kväll. Dock så hade de med en ny ras som kallas Bambino och som är en blandning av Munchkin (den kortbenta rasen) och typ Devon rexen (den hårlösa rasen)... Suck! Människor alltså. Det var alltså en hårlös och taxliknande katt... Stackare!

Menmen
Nu ger jag nog upp med pluggandet för idag och kanske ska ta ett bad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0