Dagens lunch



Blodpudding med lingonsylt :)

-
Mums!

Jag hade glömt hur envisa och målinriktade hankatter kan vara...
Tristan var som en studsboll när jag skulle äta ^^ Upp, jag satte ner, upp, jag satte ner etc etc. Han är heller inte som Theo och som bara vill sitta med i knät utan han ska till maten. Jag vet inte om han vill äta eller bara titta, jag chansade inte utan stoppade honom alltid innan.

När jag höll på att tärna blodpuddingen så ville han se vad jag gjorde så då gick han runt å pep på golvet (precis som Theo kan göra) så då satte jag fram en stol en bit ifrån så att han kom upp och kunde se bättre. Då efter en stund så känner jag något dunsa in i ryggen/sida och då hänger det plötsligt en katt där och klamrar sig fast ^^ Haha! Han är inte riktigt klok... Så så var det ju bara att fånga kattstackarn innan han ramlade i backen och sedan sätta ner honom igen.

Så nu har jag officiellt tre knasbollar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0