Det blir en del gjort

Ja, det blir en del gjort när man går upp tidigt - och jag hade fått mer gjort om affärerna öppnade tidigare och i tid!

Var till Ica vid 8.30 och handlade lite mat, sedan tankade jag bilen och fixade med den. Efter det så skulle jag till Jula för att kolla efter några saker och sedan till djuraffären.
Jula skulle öppna klockan 9 stod det både på internet och på huset när jag kom dit, men det var inte öppet kvart över då jag kom dit... Då blev jag lite sur, för det betyder att jag måste ut igen senare istället för att bli klar med allt på morgonen som tänkt. Jag vill ju inte vara borta för länge utan koll på min svarta lilla tjej.

Jag har i alla fall hunnit läsa igenom mina egna sammanfattningar av sjukdomarna också sedan jag kom hem. Nu ska jag ta itu med lite annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0