Fixat lite ^^

Nu har jag och Levi skrubbat fåtöljen med textiltvätt ^^
Vi tror att det blev lite bättre, men det syns ju först när det torkat ordentligt. Sedan så har vi fixat en lampa i köksfönstret. Jag hade den liggandes i garderoben eftersom jag fick lite lampor av hon som bodde här innan och då blev bland annat denna lampa överflödig.

Men nu åkte den upp i köksfönstret ;)



Lampskärmen är egentligen vit, men ser gul ut av lampans sken

Sedan så skurade jag ur lysrörsarmaturerna i taket över diskbänken. Där hade några flugor bosatt sig permanent, så jag tyckte att de fick flytta ut nu... Jag har dessutom dammsugit :) Det gjorde jag medan Levi lagade middagen.

Nu ska vi gå och bada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0